Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 21 maart 2014

Doktersbezoek...

Vanmorgen besloot ik toch maar even naar het inloopspreekuur van de dokter te gaan. Ik ben namelijk weer vreselijk moe. Dacht ik eerst dat het de nieuwe situatie met beeb en werken was nu begin ik daar toch aan te twijfelen. Het allerliefst lig ik de hele dag op bed te slapen, zo moe. Gisteren besloot ik dan ook om me niet meer naar het werk te slepen, maar toe te geven aan mijn moeheid. Ik moet zeggen mede door het gevoel dat ik elk moment kon spugen... Ik ben om 9 uur in mijn bed gaan liggen, heb de g weer gordijnen open gelaten, omdat ik niet van de dag een nacht wilde maken en ging ervan uit dat ik dan met de middag wel weer wakker was. Groot was dan ook mijn verbazing toen ik op de wekker keer. 17.40 uur Watttt, ja gewoon de hele dag liggen slapen. IK was wakker geworden omdat ik eeen volle blaas had. Ben er toen uit gebleven omdat ik bang was dat ik anders s nachts niet meer kon slapen. Echter gisteravond lag ik om half tien en heb weer geslapen maar dan tot 7 uur vanmorgen. En nog ben ik niet uitgerust. Das niet normaal, dus toch even langs de dokter, mag maandag bellen voor de uitslag. Vandaag doen we maar weer kalm aan...ga er maar vanuit dat mijn lichaam weet wat het nodig is. Wat dan wel weer positief nieuws is is dat ik deze week drie kilo kwijt ben. Moet er nog heel erg veel maar het begin is er. Het helpt ontzettend als je je misselijk voelt...