Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 21 februari 2014

Weekend....

We hebben weekend. Ben vanmorgen flink aan de gang geweest, de badkamer is opgeruimd,de wastafel kraakhelder. Rest laat ik nog even tot na de douchebeurt vanavond. De kamer en de keuken zijn schoon en opgeruimd, de gang is schoon. Toilet doe ik vanavond nog even goed, heb al wel de lijmresten van t plakband verwijderd. Er zat nogal wat op de tegels. Verder begin gemaakt met het schoonmaken van de slaapkamer van grote dochter.Die echt veel teveel troep uhh spullen heeft. Planten boven hebben allemaal water gehad. Tussendoor nog even een uitstrijkje bij de dokter laten doen.Straks even de schone kleding in de kast van kleine dochter leggen. Denk ik altijd aan als ze net in bed ligt te slapen.Normaal leg ik het dan gewoon in de kast maar nu ze ziek is vind ik het belangrijk dat ik zeker weet dat ze doorslaapt. Heb me nog helemaal niet verdiept in het gebak en de hapjes voor morgen, we hebben hier met zijn allen van de halve bruiloften en komen niet weg met stukje worst en kaas. Vind het zelf ook leuk om er werk van te maken hoor. Als ik echt in tijdnood kom haal ik stokbroden en lekkers om erop te smeren. Grote dochter gaat vanmiddag bij een vriendinnetje spelen. Heerlijk dan blijft het hier ook mooi aan kant. Dan de aandelen Deze week een 60 euro kunnen scoren. Toch lekker een dag niet voor hoeven werken denk ik dan. Verder kreeg ik een uitbetlaing van daisycon ook 30 euro in de knip en een betaling van vintykids van 12.90 euro. Momenteel heb ik 19 stuks verkocht onder voorbehoud staan dus dat ziet er ook lekker uit voor de komende weken. Wil een aparte spaarrekening gaan openen voor mijn bijverdiensten. Aandelenwinst is voor de aflossing van het huis, maar vintykids en advertenties zijn voor de vakantie naar italie (of als het heel erg leuk wordt nog een extra weekend weg) Al met al begint t er hier op te lijken, ben nog wel erg moe en hoop ook nog even aan t einde van de dag een half uur de ogen dicht te kunnen knijpen. Wel zo gezellig als manlief thuis is.

1 opmerking:

Unknown zei

Klink allemaal positief! Fijn weekend