Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 19 februari 2014

Bijstorting spaarpolis. Wat een ramp

Nog steeds was de incasso niet te zien voor de bijstorting van de spaarpolis. Dus maar eens met de bank gebeld. Geven ze me aan dat ie nog niet is teruggestuurd, jawel wel degelijk heb hem zelf op de post gedaan. Er staat nu al geruime tijd 7500 euro op de betaalrekening. Ik baal ondertussen als een stekker van t hele verhaal. Moet alles opnieuw ondertekend retourneren en dan kan eea pas verwerkt worden. Dan de belastingaangifte ook zo iets, leuker kunnen ze het niet maken. Ahum, moet me er toch eens in gaan verdiepen nu daar ik geld terug moet krijgen voor de hypotheek. Beetje jammer dat men mijn ouderschapsverlof nog niet correct heeft verwerkt op t werk. Stond een half jaar op zwangerschapsverlof, dit kan natuurlijk niet en zal aangepast moeten worden. Heb dit dus de eerste week dat ik weer aan t werk was gelijk aangegeven en aangegeven dat ik het gecorrigeerd wil hebben voordat ik aangifte moet doen. Dit omdat ik belastingtechnisch ook nog geld terug moet krijgen. Geregeld? Nee ho maar. Moet dus nog wachten met het maken van de berekeningen. Baal er vreselijk van. Morgen en overmorgen moet ik thuis het huis door, vooral de benedenverdieping daar manlief zijn verjaardag zaterdag houdt. Container zit nu voor de helft vol, moet echt beginnen met het ontclutteren van het huis. Als ik lees bij Valhalla kan ik gewoon jaloers worden. Niet meer hebben staan dan nodig scheelt je ongelofelijk veel werk. HIer dondertvalt alles uit de kast zodra je een kast opendoet. Als het al in de kast ligt NIet grappig en er moet echt wat aan gedaan gaan worden. Morgen moet er minimaal een vuilniszak weg, danwel kliko, danwel kringloop danwel kledingcontainer. Ik zeg doen. Fijne avond allemaal

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Het wil inderdaad niet erg vlotten met dat spaargeld!