Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 28 januari 2014

Wat maakt dat een verschil zo'n zonnetje.

Heerlijk zo'n zonnetje door de ramen.Ik krijg er spontaan zin van om van alles aan te pakken. Heb voor het huis alle bladeren eindelijk eens opgeveegd en in de groene container gegooid. Heb een skibroek aan de deur hangen omdat iemand die wilde komen ophalen. Heb vanmorgen al even boodschappen gedaan. Ik eet witlof met ham en kaas en als manlief thuis komt hij ook. Dochterlief is er niet gek van, daar ik nog spinazie voor. Vanmorgen drie nieuwe planten gehaald bij de Aldi ja heb er zin in. Helaas heeft mijn pas het begeven en wil die niet meer internetbankieren. Er is al een nieuwe onderweg. Wel jammer want nu kan ik mijn aandelen even niet in de gaten houden wie weet hebben we straks wel meer winst. Moet nog tassen pakken voor de rommelmarkt aankomende zondag. Aan de ene kant heb ik er vreselijk veel zin in, aan de andere kant denk ik wat heb ik aangehaald. Er moet nu weer van alles gebeuren. Nou ja volgende week weer een week.

1 opmerking:

LLMM zei

Hier precies hetzelfde! Ik heb mooi wat ramen gezeemd om het nog meer binnen te laten komen, buitenom wat gedaan, de was hangt lekker buiten, wat opgeruimd, wat dingen schoongemaakt, heerlijk! Dit doet echt wonderen voor mijn energie!