Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 13 januari 2014

Vandaag een dagje computersystemen...

Aangezien alle systemen bij ons op t werk veranderd zijn zal ik vandaag een dagje les in de nieuwe systemen krijgen. Bluch niks niet leuk en waarschijnlijk erg vermoeiende.. KLein voordeel wel is dat ik om half zes weet dat ik drie dagen mag bijkomen en pas vrijdag weer op appel moet komen. Gisteren met mijn schoonzusje naar een kledingbeurs geweest, we hebben het erg gezellig gehad. Ik heb voornamelijk kleding gekocht voor de jongste, die is uit maat 56 en kon nergens de doos vinden met die maten van haar zus. (natuurlijk 's avonds alsnog gevonden.) Verder heb ik skibroeken kunnen opkopen voor 50 cent per stuk. Deze gooi ik op marktplaats, mocht het alsnog gaan vriezen deze winter dan hoop ik daar nog wat winst op te kunnen behalen. Morgen gaat er weer een tas naar Vintykids. Heb er 57 nieuwe kledingstukken in zitten. Hoop dus dat daar snel eea van verkocht gaat worden. Heb nu weer een bod gedaan op MP, maar aan de ene kant denk ik zorg nu eerst maar dat je quitte speelt met je andere tassen dan kun je dat geld weer investeren. Merkte gisteren op de beurs al dat ik veel kleding nu duur vind. Dit komt doordat ik mooie partijen heb kunnen kopen voor maar 3 euro stuk en ik er dus zoveel voor eigen dochter uit heb kunnen halen. Vanavond hoop ik een lijst klaar te hebben met dat wat ik van de week allemaal wil aanpakken. Kan ik drie dagen lang ding voor ding doen en heb ik hopenlijk donderdag het huis weer aan kant. Elke dag een draadje..... Mag vanavond lekker bij mijn ouders aan tafel schuiven, zij koken zodat als ik de kinderen heb opgehaald ik lekker nog even tijd oor ze heb alvorens ik ze naar bed breng. Wens jullie een fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen: