Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 8 januari 2014

Eerste werkweek zit erop

De eerste werkweek zit erop en het is me echt 100% mee gevallen. De kennis is nog steeds goed aanwezig dus ik kan klanten antwoord geven op hun vragen. Wel hebben we nieuwe systemen om eea vast te leggen, deze zijn voor mij nog even abacadabra, maar daar ga ik maandag mee aan de slag. Heb er vreselijk veel zin in. Vandaag aan de inkomstenkant; Gisteren een mail over het hoofd gezien voor een bestelling van vier horloges, grote dank komt via deze blog binnen. Morgen checken of t geld erop staat dan kunnen ze direct met de post mee. Vandaag van twee collega's geld ontvangen voor de horloges. Schoonzus heeft plek op een rommelmarkt geboekt dus dat loopt ook weer en er zijn twee pakketten met kleding onderweg die ik heb aangekocht via MP en die ik dan ga uitzoeken en weer ga doorsturen. Er hebben zich ondertussen twee mensen via mijn link aangemeld. Dit geld mag je niet laten uitbetalen. Heb nu iets van mezelf aangekocht zodat ik in ieder geval de helft van het geld weer in eigen portemonnee krijg. Stuur dan hetzelfde kledingstuk met de volgende zak weer retour zodat het alsnog een keer verkocht kan worden. Had al even gekeken voor wat nieuws voor de dochters. Maar de oudste heeft al heel veel mooi spul in de kast omdat ik uit de vorige doos eerst heb gekeken wat ik zelf mooi vond en hier zaten al 30 a 35 kledingstukken in, de jongste heeft een nog te kleine maat, waardoor ik het daarna niet meer mag opsturen. Ze accepteren pas vanaf maat 98. Schiet dus niet op. Vandaar dat ik het zo heb gedaan. Heb de verzendcode van schoonzusje mogen gebruiken zodat zijn nu ook weer 5 euro shoptegoed heeft. Kijk en zo komt Jan Splinter door de winter. Vandaag zelf eten meegenomen naar het werk, de kantine lonkt absoluut en had alleen maar fruit meegenomen dus twijfelde nog even, maar ik heb me er mooi mee gered. Straks als huishoudelijk werk nog even een was in de machine gooien, kan die morgen in huis danwel misschien nog buiten opgehangen worden en aan het einde van de dag nog in de kast. MOet nog naar de bank omdat ik nu ga betalen voor beleggen terwijl ik dit kan verlagen door voor een ander pakket te kiezen. Gaan we dus mooi doen, scheelt weer 105 euro op jaarbasis. Aan het einde van mijn werkdag nog even snel op t werk gekken naar de aandelen en er staan er nu drie in de groene cijfers, hopen dat die nog een klein beetje oplopen dan ga ik weer wat cashen. KOpen we bij de volgende rally naar beneden wel weer eens wat op of we gaan verder met het aankopen van zaken uit China als dat een beetje gaat lopen. Wil eigenlijk wel iets van een webshop opzetten, maar mag natuurlijk niets kosten....Moet me nog even verdiepen in hoe en wat.

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Fijn dat de eerste week goed ging zeg!