Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 14 januari 2014

Een belletje....en daar ging mijn dag.

Vanmorgen kon ik niet echt lekker op gang komen. Dochter naar school de andere ophalen bij mijn ouders, die sliep gisteren te lekker om mee naar huis te nemen en mocht nog een nachtje. Daarna snel naar het postkantoor nog een zak kleding voor vinty kids wegbrengen. Toen door naar de Lidl, dochter wenste broccoli te eten tussen de middag en toen ging het fout. Ik koos zoals gewoonlijk voor de verkeerde kassa. HEt ding weigerde bonnen te geven en net toen ik aan de beurt was besloot men tot een reboot van de hele kassa. En dan sta je vervolgens tien minuten te kijken. Thuisgekomen dochter een fles schone broek en in bed. Oudste dochter hielp me vanmorgen kiezen met wat ik het eerst zou aanpakken. Ze moest van mij douchen en ik wilde ondertussen boven eea opruimen. Echter ze vond het eng en besloot de deur van de douchecabine los te houden en zo liep het water de douche in en de gang op. In de douche stond ongeveer een cm. Gelukkig nog veel was die klaar stond om naar beneden te gaan dus deze nu maar zo weer de douche in gesmeten kon die lekker al dat vocht absorberen. Vervolgens begonnen met de was, totdat mijn schoonzusje belde. Ze had een partij kinderkleding gezien op Marktplaats en of ik daar belang bij had. Ja natuurlijk gelijk gebeld en mocht komen kijken. Jongste dochter naar mijn ouders gebracht direct na de middag en vervolgens heen gereden. Mooie partij op kunnen kopen. Helaas is er van mij nhuishouden dus weinig terecht meer gekomen daarna. Ik heb bijna alles in zakken zitten nu, heb nog wat eruit gehouden waarvan ik dacht dat ik er mensen in mijn omgeving blij mee zou kunnen maken. Volgende week krijg ik nog een zak tweedehands en heb nu afgesproken met mezelf dat ik niet eerder weer mag investeren dan dat ik geld terug verdiend heb. Vandaag met de aandelen gelukkig nog wel een 116.50 euro binnen kunnen harken. Dus das wel lekker meegenomen.:-) Welterusten nu....ben hyper en kan niet slapen ondanks dat de klok 23.59 aangeeft.

Geen opmerkingen: