Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 10 januari 2014

Bezige bij.

Vandaag weer hurry up in huis. Dochter heeft vanmiddag nog een meisje uitgenodigd voor haar verjaardag. Leuk, maar kwam eigenlijk me niet uit. Ik moet aan het einde van de middag namelijk naar de nieuwjaarsreceptie van het werk. Wil het huis dan 'weekendklaar' hebben. Kamer beneden opruimen en alle slaapkamers doen. (Gaat me niet meer lukken weet ik nu al) Ik begin met de kamer beneden en dan dochters kamer. Ben ik wel even mee bezig, want naast het gewone werk heb ik ook een doos klaar staan waar rommelmarktspullen in kunnen. Kan moeilijk afstand doen van zaken dus het is niet even van gooi in de doos, aan de andere kant als ik niet begin met overwegen dan komt het er nooit van. Jongste dochter ligt nog lekker in haar bedje zal er ook elk moment uit willen en moet dan nog in bad. Gister hebben we een snel wasbeurtje gedaan dus vandaag uitgebreid. Voorste gedeelte van de kamer is netjes nu de keukenkant nog. Er moeten nog kleren in de kast, maar dat kan vanmiddag ook als de meiden beneden aan het spelen zijn. Het gaat redelijk met de verkoop van mijn horloges. De witte zijn uitverkocht nu. Het is helaas mis gegaan met iemand die er vier wilde hebben, ik heb problemen met het lezen van de mail op mijn IPhone, hij blijft elke keer de oude mail ophalen die ik ook al gelezen heb en bestempeld die dan als ongelezen. Ik dacht dus dat ik alles gezien had kom ik dus achter een mailtje dat iemand er vier wil, toen beantwoord, maar deze is niet aangekomen. Toch elke dag dan maar weer even kijken op mijn laptop. Ook hier moet ik niet vergeten te kijken om in de mail te kijken die aan mijn blog gekoppeld is blijkt, want een aantal van jullie hadden me daar een bestelling gedaan of een vraag gesteld. Ik keek niet elke dag in deze mail maar moet dit dus alsnog doen. Mocht je ook een horloge willen wil je dan ook een reactie hier plaatsen al geef je alleen maar even aan dat ik in de mail moet kijken.... Alvast bedankt.

2 opmerkingen:

huis tjokvol zei

je bent goed bezig zo te lezen,succes vandaag en een fijn weekend

liefs yvonne

LLMM zei

Succes, genoeg plannen voor vandaag, zo te zien!