Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 28 november 2013

Zo daar zijn we weer...

Gisteren gelijk met mijn dochters me in bed laten vallen. Bijna letterlijk want ben zo moe dat ik nauwelijks het ene been meer voor het andere kon krijgen.
Ik besloot dan ook de boel de boel te laten en me niet eerder dan morgen te storten op een vol aanrecht een volle tafel en veel was die nog in de kast moest.
Dus dat staat er meteen vanochtend op het programma. Heb het gevoel dat ik een week of vier achter loop met mijn huishouden. Ga zo maar eens lijstjes maken zodat we kunnen afvinken dat wat we gedaan hebben. Ga maar met het kleinste kamertje beginnen, dan hebben we de eerste ruimte lekker schoon en fris.
Straks even inloggen op de beurs om ook dat in de gaten te houden en wellicht nog op zoek naar wat gratis dingen voor mijn andere blog. Ik weet dat er nog zat te vinden is, maar soms werkt de link niet goed waardoor ik weer een half uur voor niks heb zitten tikken.
Moet me wat meer verdiepen in hoe ik dit snel en netjes erop krijg.
Nu staat het er in allerlei kleuren en dat vind ik niet echt mooi, maar ga ervan uit dat wanneer je interesse hebt in een produkt of aanbieding je dit er niet van weerhoudt. Haha.
Nou fijne dag...ik ga aan de slag.

Geen opmerkingen: