Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 21 november 2013

Uien uien en nog eens uien

Vanmorgen vroeg belde mijn moeder ze had de smaak te pakken, wilde nog een dag uien verkopen. Heb echt zin moeten maken, maar aangezien ik niet kan stoppen met janken als ik al die ellende daar zie toch maar weer in de auto gestapt en nog een dikke veertig zak opgehaald.
We zijn er vandaag tot 1800 uur weer druk mee geweest met zijn drieën de uiteindelijke opbrengst is 535 euro, ben het nu helemaal zat, maar het geeft ook wel een heel voldaan gevoel. Vanmorgen kreeg ik een email van
Kruidvat dat je punten kon inwisselen voor geld en dat zij het verdubbelen, hierbij roep ik iedereen op om mee te doen. Ben al mijn punten nu kwijt.

3 opmerkingen:

E. met 3kids zei

Hoi, wat goed van je Geldover van je tip van de kruidvatpunten. Ik ben het gelijk gaan proberen, maar de 2 euro voor 200 punten zijn `uitverkocht`... stom he. Ik heb niet meer punten helaas.

Vlijtig Liesje zei

Hartstikke goed zeg! Wat een mooi bedrag!

geldover zei

Ondertussen kan je weer 200 punten inwisselen.