Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 11 november 2013

Heerlijk wakker worden..

Vanmorgen wakker geworden met de zon, heerlijk en ik merk dan echt dat dit veel doet met mijn humeur. Ik voel me gelijk een stuk beter in mijn vel zitten.
Gisteren hebben we een verjaardag gehad van een nichtje het was best gezellig, alleen was ik vergeten dat ik geen koffie meer moet drinken 's middags, heb dus vannacht tot vier uur wakker gelegen.
Op een gegeven moment uit verveling marktplaats afgestruind en wat geboden.
Ik heb vanmorgen een deal kunnen afronden voor een mooie dekenkist, ik wil hem schilderen en deze dan gebruiken voor het speelgoed van de kids beneden.
Kan de ikea malm kast die we er nu voor gebruiken naar de slaapkamer van de oudste dochter. Er staat al zo'n kast en wil deze er stijf tegenaan zetten. Ze heeft nu een gevlochten kist, maar dat bevalt e niet er ligt meer naast dan dat erin ligt.
Hoop alleen vandaag of morgen nu op nog een nachtkastje erbij dan zijn we helemaal klaar.
Bedacht me vannacht dat ik de kast die nu op de zolder staat om overtollige kleding in weg te hangen ook wel weer op marktplaats kan verkopen.En dan voor het geld dat ie heeft opgebracht, liever minder weer wat anders terug kopen. :-)
Heb de smaak enigszins te pakken.


Wat betreft de aandelen gaat het ook redelijk lekker, ik zit met AMG tegen de vijftig euro winst aan en dan gaan ze er weer uit. Heb er een dagorder in staan dus worden ze vandaag niet verkocht zien we morgen wel weer verder.

Ik had nog een bon om met vier personen ergens onbeperkt te eten, gewonnen op een veiling. Maar het beviel ons niet zo, we hadden er twee dus had hem op MP gezet. Eén persoon bood en ik heb aangegeven wat het minimum bedrag was en ze ging akkoord, nu drie mailtjes later blijft ze aangeven er belang bij te hebben maar na een halve week staat het geld nog niet op de rekening.
Gisteren gaf ik op de verjaardag aan dat ik dit zo balen vond, waarop een ander aangaf de bon graag van me te willen overnemen.

Ga nu zo het eten voor vanavond maar klaar maken. Stamppot andijvie, dochterlief mocht snijbonen bij opa en oma komen eten tussen de middag. Nog iets waar ze stapeldol op is. Jongste dochter ligt nu in de kinderwagen. Ze kan maar niet beslissen vandaag of ze wil slapen, keuvelen of huilen. Om niet de hele tijd naar boven te moeten lopen heb ik haar maar in de wagen gelegd.

De was zit voor een zeer kort rondje in de droger, had haar vanmorgen om 8 uur al buiten hangen, maar het weer betrekt hier en heb niet het idee dat het veel verder droogt. Hoop nu binnen een kwartier klaar te zijn, HAd geen zin om alles opnieuw aan een rek te moeten hangen.

Nou fijne dag allemaal.

Geen opmerkingen: