Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 14 oktober 2013

Wat heb ik vandaag gegeten?

Vandaag ben ik zoals gezegd begonnen met een half bakje champignons, vervolgens ben ik naar de markt geweest om te kijken wat men daar had. Een zak paprika's meegenomen en een ananas. Thuis om 10.00 uur toen twee plakken ananas met zwarte koffie. Vervolgens ben ik naar de super geweest en heb daar een witte kool meegenomen, tomaten en een komkommer. Thuis heb ik een beetje spitskool gewokt met champignons en een groene paprika en wat kipfilet, voor de smak deed ik er een scheutje sojasaus bij. Tegen 14.00 uur heb ik een klein stukje zalm gebakken. Als avondeten heb ik soep, bestaande uit blik tomaten, blikje tomatenpuree, veel prei en kipfilet met 2 bouillontabletten erdoor gehad. 1 grote drinkbeker vol. Verder drie kannen thee, twee gewoon en één met zoethout. Denk dat ik zo nog even een ei kook voordat ik ga slapen. Hou van een warm eitje...Volgens mij heb ik het goed gedaan zo zonder koolhydraten. MOrgen dag twee.

2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Lekker die ananas! Wij hadden gisteren bloemkool, want die was in de aanbieding bij de C1000.

Anoniem zei

Ik ben 24 kilo kwijt door geen koolhydraten te eten, je bent goed bezig alleen ananas!! nee de eerste weken fruit laten staan! maar radijs, selderij, paprika, tomaat komkommer etc is prima!