Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 13 oktober 2013

Ook regen heeft zijn voordeel...

Wijsheid van dochterlief vanmorgen. Mama als het regent hoef je in ieder geval niet voor het water te betalen. Met het water uit de kraan moet je zuinig zijn want daar moet je wel voor betalen. Kijk zo had ik het nog niet bedacht toen ik de gordijnen open trok en het weer pijpenstelen regende.:-) (blij dat het toch is blijven hangen dat ze geen water moet verspillen) Omdat het zo regent ga ik straks lekker met mijn schoonzusje naar de rommelmarkt. Wil nog graag een mobiel voor boven de box. Kleine dochter begint zich nu te interesseren voor dingen die bewegen en heb mijn oude waarschijnlijk weggegooit, want hele zolder nageplozen en nog niet terug kunnen vinden helaas. Heb een fijne zondag allemaal en GENIET.

1 opmerking:

izerina zei

Kun je niet iets bedenken om samen met je dochter regenwater op te vangen?