Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 7 oktober 2013

Kopje thee? Zullen we even bellen?

Vorige week kreeg iedereen een kopje koffie van mij. Nu voor de mensen die liever een kopje thee willen eengratis kopje thee. Helaas nog geen site kunnen vinden voor een punt appelgebak erbij. En die van ons die is nadat er visite is langsgeweest alweer bijna op. Wat ik nog wel heb gevonden is een gratis simkaart met 2 euro beltegoed,klikkerdeklik en na invullen van je gegevens zou je er nog eens 5 euro bij krijgen. Je mag er twee per adres bestellen en er staat dat je onderling gratis kan bellen. Het is het proberen waard, ik heb er twee besteld, als ik niet anders dan onderling met deze twee nummers bel zou dat betekenen dan ik altijd gratis met manlief of oudste dochter wellicht kan bellen. Het is nu 3.00 uur en ik kon niets anders dan in bed liggen draaien dus ben er al uit. Ga ik zo maar eens aan mijn huishouding. Slapen we vanmorgen wel een hazenslaapje bij.

Geen opmerkingen: