Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 12 oktober 2013

Help mag geen blogs lezen....met google chrome wel. Gebruiken we die toch.

Ik ben een stapje verder kan via inlog www.blogspot.com wel een nieuw bericht tikken, maar mag nog steeds de pagina vervolgens niet bekijken. Ook als ik andere blogspots wil openen krijg ik de melding dat de bewerking is afgebroken. Vreemd daar ik er dus nu wel een nieuw bericht op mag zetten. Ook wanneer ik bijvoorbeeld op allesmetkorting wil kijken heb ik problemen. Ik kan wel mijn inlognaam invullen, maar in het veld wachtwoord kan en mag ik niets kwijt. Denk dat er ergens iets in de instellingen nu niet goed staat. We balen, kan nu geen nieuwe aanbiedingen plaatsen.Nou ga nog even verder puzzelen. MOchten jullie weten hoe dit op te lossen dan hoor ik het graag, ben echt niet goed met computers en laptops. Kennelijk is het probleem internet explorer, met google chrome geen problemen meer.

Geen opmerkingen: