Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 23 oktober 2013

Genieten met een grote G

We hebben hier niet al te best netwerk dus ben blij als dit berichtje straks online staat. Eergisteren aangekomen, lekker snel alles in het huisje gegooid en boodschappen gedaan. Toen was het al zo tijd om te eten, wat spelletjes met elkaar gedaan en een boek lezen. Heerlijk relaxed. Gisteren zijn we na het opstaan en het aankleden met zijn allen naar het zwembad geweest. Onze jongste dochter sliep lekker in de wagen en met zijn vieren hebben we lekker in het bad gezwommen. Wat kunnen foto's dan een vertekend beeld geven. Het leek een heel groot zwembad, maar dat viel in het echt wat tegen al konden we ons er prima in vermaken, ik ben benieuwd hoe zoiets er in de zomervakantie uitziet als het hele park bezet is. Nu waren er weinig mensen die van het bad gebruikt maakten. Tussen de middag zijn we naar huis gegaan om te eten. Na het eten wilde de oudste graag weer naar het zwembad terug. Manlief is met haar meegegaan en mijn moeder ging een uurtje op bed liggen slapen net als kleine dochter. Ik vond het weer daar te mooi voor, het was immers boven de 20 graden dus besloot ik om lekker op de veranda in de zon te gaan liggen. Had een grootletterboek van de bieb bij de hand, maar na twee bladzijden lezen heb ik dat aan de kant gelegd en me ook over gegeven aan Klaas Vaak. (het was maar goed dat alle buren weg waren, heb waarschijnlijk erg hard liggen snurken) Net voor ik in slaap viel zag ik nog een specht een gat in de boom hakken. 's MOrgens had ik al twee eekhoorns gezien. Dochterlief heeft een hazelnootboom gevonden gistermiddag. Ik heb haar beloofd dat we nog samen hazelnoten gaan zoeken deze vakantie. (Hoop een grote pot mee naar huis te kunnen nemen) Vandaag zijn we eerst naar de markt in Dedemsvaart geweest, dit stelde niets voor een kraam of 8 schat ik. We zijn toen weer in de auto gestapt en zijn naar Duitsland gereden. Manlief en ik hebben niet echt gek veel gehaald. Drank hebben we nog in overvloed thuis, voor brede mooie schoenen kon ik niet slagen. Dochterlief heeft wel een paar mooie laarzen gekregen. Wat we nog wel hebben gekocht is een mooi wafelijzer. Hier kun je wafellollies mee bakken. Deze gaan we dochterlief geven voor haar verjaardag of voor Sinterklaas. Het is een cadeau van 30 euro, maar ik geef het liever dan voor 10 euro aan waardeloos speelgoed. Heb gezien dat iemand er wafellollies mee verkocht op een marktje voor 1 euro per stuk. Mocht haar dat ook wat lijken dan kan ze er mooi een centje mee verdienen straks. Anders is het al lekker voor thuis, of om straks de traktaties voor haar klas mee te maken. Misschien dat ik later nog wel eens foto's kan laten zien van het resultaat. Verder kwamen we nog een winkel tegen die ermee ophield en het laatste dat ze nog hadden verkochten voor 30% van de prijs. Leuk, heb nog wat cadeautjes kunnen scoren en manlief heeft nog lotion gevonden voor na t scheren waar hij net weer aan toe was. Voor babylief heb ik pap gevonden voor straks scheelt me vier euro per pak, de laatste drie pakken waren dus voor mij. Dochter wilde graag een zeepbakje hebben, had ze bij de andere winkel ook al gezien, toen moest ze hem laten staan, nu voor 30 cent mocht hij mee. Voor babylief kochten we nog een paar spenen en mijn moeder kocht voor de rest van haar leven stukken zeep. :-) Kortom het was weer een heerlijke dag, oudste dochter wil morgen graag weer naar het zwembad toe, zelf wil ik graag naar de kringlopen uit de buurt, denk dus dat we morgen in twee teams ons ding gaan doen. Manlief met de dochters en ik met mijn moeder op schattenjacht. Jullie ook allemaal fijne dagen. IK betwijfel of ik nog weer op internet kom.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Waar hield die winkel ermee op? Ik kom geregeld in uelsen en nordhorn.. Voor ik voor een onaangename verrassing kom te staan..
Fijne vakantie verder..

Mevrouw W. zei

Klinkt als een heerlijke vakantie! Leuk al die koopjes! Geeft vast een goed gevoel. Geniet er nog lekker van en vandaag ook van het nog mooie weer.

Lot zei

Voor als je weer thuis bent: In je koptekst zie ik plotseling dat er een paar letters missen. persoonlijk beicht mist een r en in de laatste zin mist na leuk een komma en na je e-mail adres staat een k wat ik zal zijn. Het is toch het "visitekaartje" van je blog en dat wil je hopelijk wel goed hebben.

Geniet nu maar fijn verder, het wordt heerlijk weer vandaag. Fijn dat je man zo met zijn kinderen bezig kan zijn!