Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 29 september 2013

Relaxed dagje..

Vanmorgen lekker tot een uur of negen op bed gelegen. Lekker lui. Daarna de douche in. Lekker lui naar beneden een beetje aanrecht aan kant maken had ik gister nl geen zin meer in. KOPje thee en samen met manlief op de bank tv programma's kijken die we hadden opgenomen van t weekend. Grote dochter werd gebeld door oma, of ze mee ging om kastanjes te zoeken. Vervolgens gingen we haar om 16.00 uur weer ophalen. Verder dan veel bankhangen, nog even een appelcake tussendoor bakken en bakken thee naar binnen werken ben ik dan ook niet gekomen. Oh ja, tussendoor ook nog eeven op www.allesmetkorting.nl een aantal aanbiedingen geplaatst.Ik zit nu tegen de tien euro aan dus kan bijna laten uitbetalen. Vanavond ga ik nog even de foto's bij de lidl bestellen tegen verzendkosten,60 foto's tegen 1.99 euro verzendkosten, das leuk. Verder nog meer bankhangen, omdat vanavond Penoza weer op tv komt. Werken doen we morgen wel weer.

3 opmerkingen:

Chaootje zei

Groot gelijk...daar is het weekend voor!
Fijne avond.

Anoniem zei

brrrrr zou er moe van worden .....
ieder zijn ding zullen we maar denken !
hou zelf erg van actie :}

Maia- Weg naar Zelfvoorziening zei

Heerlijk! Even lekker niksen.
Ik kan dat wel waarderen :)