Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 26 september 2013

Geld verdiend met mijn oefenaccount.(dat dan weer wel)

Net even gekeken bij Optie24 hoe dat nu werkt. En ik moet zeggen erg makkelijk. Je krijgt 150 euro fictief tegoed, heb 50 euro ingezet en voorspeld dat de beurs een kwartier later lager zou staan. Ik heb goed gegokt en had meteen 33 euro (helaas fictief) te pakken. Bedacht me dat het inderdaad wanneer je met echt geld speelt hard kan gaan...omhoog maar ook naar beneden.... Nou ja we blijven er maar mee oefenen en dan zien we wel. Zijn er al mensen die ook aan het oefenen zijn en hoe is het jullie vergaan? (zie voor aanmelden mijn bericht van 2 dagen geleden.)

2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Jammer dat het fictief was! Ik durf dit soort dingen niet.

geldover zei

Nadat ik dit geprobeerd heb denk ik dat ik het ook bij de aandelen houd, dat gaat lang zo hard niet...