Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 9 augustus 2013

Gaan we weer beleggen???

Mensen die al vanaf het begin met mijn blog hebben meegelezen weten dat ik het erg leuk vind om te beleggen. Ik doe ditpuurop de gok er zitniet echt een bepaalde strategie achter. Behalve dan dat de huidige rentes ook niet erg hoog zijn. Het geld kan ik missen dus heb ik ook de mogelijkheid om het langere tijd te laten staan. Het afgelopen jaar heb ik weinig gehandeld, maar momenteel begint het weer wat te kriebelen bij me. Immers de koersen zijn nu laag en ik heb de tijd om te wachten totdat de crisis voorbij is. Heb eigenlijk wel weer zin om wat erbij te kopen. Maar ja wat koop je dan? Vandaag zakte het aandeel Fugro een dikke 7%, daar had ik wel trek in maar bij een aankoopsprijs van 45 euro per aandeel kan ik er dan niet zoveel van kopen en dat houdt me dan weer tegen. De kleinere aandelen daar koop je er veroudingsgewijs meer van en dat voelt prettiger. (terwijl ik echt wel weet dat de winst in % gaat en het dus niet zoveel uitmaakt hoeveel aandelen je hebt. Weet niet of ik vandaag nog de stap ga wagen of wacht tot volgende week. Ben behoorlijk besluiteloos iets dat ik niet van mezelf gewend ben.;-(

1 opmerking:

Maia- Weg naar Zelfvoorziening zei

Ik heb geen enkele ervaring met beleggen. Maar het zou ook niks voor mij zijn, ik hou van de zekerheid van sparen ;)