Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 14 augustus 2013

En weer een rustige nacht.

Vannacht weer een nachtje lekker geslapen....Geen enkel voorteken meer dat ik begin. Gisteren heb ik de baby en mama tas van Kruidvat opgehaald. De tas en de koelbijtring waren aanwezig, de creme en de luiers waren op. an ik tot en met volgende maand alsnog een keer ophalen. Baalde er eerlijk gezegd wel een beetje van.:-( Verder heb ik gisteren sinds tijden weer eens heerlijk buitenlands gekookt. De laatste tijd was het hap snap, hollandse kost of lekker mijn beentjes bij mijn ouders onder de tafel schuiven. Gisteren logeerde onze dochter nog bij mijn ouders en had daar gegeten. Ik heb lekkere couscous gemaakt. Een pakket gebruikt van de lidl en daar zelf veel groenten en gehakt aan toegevoegd, mijn moeder gisteren datgene dat over was gebracht. Haha. Ook had ik er zelf tzatziki bij gemaakt, omdat het me anders nogal een droge boel leek. Manlief complimenteerde me ook en gaf ook aan dat hij het heerlijk vond. Nou eens kijken wat ik verder nog in de kast en vriezer heb en wat we dus vanavond gaan eten. Voor vandaag hik ik tegen et huishouden aan, de kamer ziet er niet uit en boven kan alles ook wel weer een doekje en een stofzuiger gebruiken. Het lijkt wel of ik aan het poetsen blijf en geloof me het is niet mijn hobby, maar is echt nodig, de stofwolken zie je onder de bank liggen en de tafels liggen vol met allerlei troep. Bluch, soms zou ik willen dat ik zoveel beter was in alles achter mijn kont opruimen. Aanrecht staat ook weer vol met van alles en nog wat en de vaatwasser moet nog uitgepakt worden. Ook moet mijn dochter haar dekbed vandaag in de was, nadat we straks nog een keer kinderdag vieren, haha. Een ontbijtje op bed en een gezicht van haar alsof ik haar het mooiste kado van de wereld heb gegeven. Helemaal geweldig. Verder moeten we maar even zien wat de dag ons brengen gaat. Beetje marktplaatsen wellicht en nog wat bieden op veilingen misschien. Heb van de week een etentje gewonnen. Vier personen 3 uur lang onbeperkt tapas eten voor 26,50 euro. Normaal zijn de kosten 24,50 per persoon. Heb nog een afspraak met onze oude buren staan dat we een keer met ze uit eten gaan dus hoop dat die mee willen. En anders komt de bon echt wel op hoor....Hij is drie maanden geldig dus wordt waarschijnlijk het eerste uitje zonder de kinderen...Dochter nemen we nu bijna altijd mee, die is groot genoeg en kan zich uitstekend en netjes gedragen.

1 opmerking:

Maia- Weg naar Zelfvoorziening zei

Het eten klinkt lekker, ik ben gek op tzatziki! En die bon is een koopje!