Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 18 augustus 2013

Aanlummelen

VAndaag weer een lummeldagje waarbij ik voornamelijk op de bank heb gelegen. Ik ben het afwachten meer dan zat. Gisteren weer een uur lang geoefend met weeen en daarna kwam alles weer tot stilstand. Ik zweet de hele dag peentjes bij het minste of geringste dat ik doe. Het blijft in huis ook 24.5 graden en ondanks dat de deur en het raam tegenover elkaar open staat koelt het maar niet af. heb de wasmanden nu echt weer helemaal leeg gewassen er ligt nog een klein beetje om op te vouwen, maar dan is dat ook klaar. Ga er gek genoeg vanuit dat het nu minimaal nog een hele week gaat duren. MOrgen dochterlief zelf naar school brengen, straks even het briefje opzoeken met hoe de eerste week ook al weer gaat verlopen. Benieuwd hoe dochterlief haar nieuwe juffen ervaart. Net als haar moeder voelt ze vaak blindelings aan of ze met iemand door een deur kan of niet.:-) Niet altijd even makkelijk, maar het zit er gewoon in. Aankomende dinsdag mag ik weer naar de verloskundige toe. Morgen gaat docterlief bij opa en oma eten tussen de middag er wordt speciaal haar lievelingskostje voor haar klaargemaakt.Vanavond alles weer netjes aan kant maken voordat we naar bed gaan en de kleren klaarleggen voor dochterlief. Vind het gewoon jammer dat de vakantie weer voorbij is, heb echt vreselijk genoten deze vakantie. Morgen hebben we weer real life, zal ook best wel weer snel normaal zijn.

1 opmerking:

grenouille zei

Succes met de laatste loodjes.
Groetjes, Grenouille