Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 29 juli 2013

Verwend...

Gisteren gevierd dat ik weer een jaartje ouder ben geworden. Ik ben vreselijk verwend, lekkere luchtjes een cadeaubon en geld. En van manlief en dochter een nieuwe telefoonset, een ligstoel en een eigengemaakte geurhanger. Lekker hoor. We hadden het geluk dat we buiten konden zitten, het was er echt lekker. Ik heb voornamelijk mijn man laten bedienen. Normaal is het zeg maar 65 om 35 voor mij en nu hebben we dat omgedraaid. Kon ik echt gezellig bijkletsen met de visite en houd ik mijn bekken een beetje in model. Schoonouders zijn ook geweest en zijn zich van geen kwaad bewust. Een ander schoonzusje kwam nogal zenuwachtig binnen zetten en was bang dat ik even van leer zou trekken op mijn verjaardag. Ze gaf me aan dat ze was opgehaald door mijn schoonouders en dat die zo kwamen. Nou ik ga dus echt geen stennis schoppen op mijn verjaardag, wel krijg ik kippenvel als ze me om de haverklap lieverd of schat noemt, bluch is me eerder nog nooit opgevallen. Ben haar schat dan ook niet.:-) Manlief is nu naar de tandarts toe, ik mag vanmiddag naar de verloskundige. Het is hier lekker afgekoeld. Dochterlief zit nog op haar slaapkamer, zal zo even de schoffel door de tuin trekken, mocht er dan nog regen vallen dan kan het weer wat beter worden opgenomen. Wens jullie allemaal een fijne dag toe.

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Gefeliciteerd nog! Fijn dat je zo verwend bent.