Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 5 juli 2013

superdruk geweest...

Afgelopen woensdag stonden mijn ouders voor de deur. Moeder wenste mijn ramen beneden te lappen en vader was opgedragen om al het mos tussen de tegels weg te halen met zo'n metaalborstel. Pfff wat een karwei. Heb ook geholpen met de staalborstel. We zijn drie dagen bezig geweest om al het mos weg te krijgen. Vader heeft alleen de woensdagmorgen geholpen, moeder is 's middags met de staalborstel in de weer gegaan, terwijl ik al het onkruid uit de tuin heb geplukt. De kippen waren er maar wat blij mee. Donderdagmorgen zijn we verder gegaan met het laatste stukje. Ik kon woensdagavond haast niet meer boven op bed komen zo zeer deed mijn bekken ervan. Had al voor de zekerheid mijn telefoon mee naar boven genomen voor het geval ik de volgende dag helemaal mijn bede niet meer uit kon komen. Manlief was onderweg en ook gisteravond was hij niet thuis. Nu zit hij wel op de bank en had gehoopt dat hij de bovenramen allemaal zou kunnen lappen morgen met het houtwerk, omdat daar het weer in dreigt te trekken. Twee keer per jaar goed alles afsoppen scheelt weer een keer schilderen. Nu is het afwachten wanneer hij er aan toe komt. Vandaag heb ik onze slaapkamer gedaan en nieuwe planten in de potten gezet, de oude waren zo groot en lelijk geworden dat ik die niet meer wilde houden en nu kunnen de nieuwe nog net even aanzetten voor de bevalling. De buxus in de voortuin is ook gekortwiekt en ik heb een aantal rieten manden verbrand in de ton in de tuin.Scheelt een halve container met afval. Heb van de week nog een buggy op kunnen halen voor weinig. De mensen hadden alleen honden en de buggy zag er niet al te fris uit. De hogedrukreiniger is er nu overheen geweest en hij is weer helemaal fris. Kan dus ook naar de zolder verhuizen totdat we hem nodig zijn. Hoop dat dochterlief morgen met haar vader meegaat, dan klungel ik morgenochend ook nog even een paar kleine klusjes aan. Wil nu echt aanmaken, want merk dat mijn bekken met de dag slapper worden en het tillen van een zware wasmand is al niet fijn meer, omdat het pijn doet. Alles begint dus steeds meer tijd te kosten en 's middags ben ik ook echt aan een uurtje slapen toe. Als ik op de bank ga liggen hoor ik mezelf bijna direct snurken. Volgende week heeft dochterlief vakantie dus wil dan niet al teveel te doen hebben.....Fijn weekend.

Geen opmerkingen: