Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 23 juli 2013

Regen en heb er echt even zin in......

Wil ik net even een stukje schrijven dat ik nog een oude kist mooi in de verf heb gezet voor de babykamer, kijk ik naar buiten regent het. Gelukkig was alles al droog...(denk ik) Dus snel alles naar binnen gezet. Morgen nog de plank schilderen en dan zijn we lekker helemaal klaar. Hoop dat de regen doorzet en dat het afkoelt dan gooien we de boel lekker open boven. Kan ik wellicht ook nog goed slapen vannacht. Had dochterlief ook een schoon bed beloofd. Dat is wat minder, maar heb net besloten dat ik dan wel een nieuwe uit de kast trek. Was ik de andere vanavond uit met een beetje wasverzachter, kan deze vannacht mooi in huis drogen, want het is ondertussen kurkdroog in huis. Als ik dochter naar bed heb gebracht zal ik de stofzuiger meenemen naar beneden en de boel nog even lekker zuigen. Ja we zetten maar door nu ik nog de energie heb. Liggen we morgen waarschijnlijk relaxed op de bank. Kan ik ook naar uitkijken overigens...Morgen de wc en de douche weer doen en dan zijn we weer een ronde verder. Oud klasgenootje van me loopt ondertussen een week over, die stelt zich al in op hoogit nog een week erbij. Zag trouwens ook net dat de ticker op mijn blog nu ineens rekent in 35 weken en 8 dagen ipv 36 weken en een dag. Laatste klinkt toch wel wat verder in mijn oren. Hoe dan ook het zal wel komen als de tijd ervoor rijp is. Ga vanavond nog lekker douchen voordat ik onder mijn schone overtrek rol, want heb al weer behoorlijk lopen zweten. Morgen ruim ik de strandspullen op als het niet mooi weer is. Is het wel mooi weer dan pakken we buiten alles uit om het zand niet opnieuw in huis te slepen. Aan het einde van de week zuig ik de auto dan wel uit....Nou het is negen uur geweest eens kijken of ik mijn dochter in bed kan krijgen....

2 opmerkingen:

Henriette zei

Heerlijk hé zo'n bui vooral als het zo warm is en daarna is het zo lekker opgefrist allemaal en ruikt het zo heerlijk.

geldover zei

Helaas bleek het 20 drup te zijn en daarna alles weer droog...Vandaag ook geen drup