Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 24 juli 2013

Mijn kruit weer verschoten....

Schreef ik gisteren al dat ik er erg veel zin in had, vandaag kon ik nauwelijks van de bank afkomen. De baby is lager komen te liggen of ik heb last van oefenweeen in mijn benen.(had ook bij mijn dochter beenweeen.) Kan er dus niet zo heel lang nu op staan. Vanmorgen ben ik naar de chiropractor geweest en ik heb de laatste keer voor de bevalling nu afgezegd, mocht het toch nodig zijn dan kan ik tussendoor bellen. Had vandaag al helemaal geen zin om te gaan, maar hij heeft me nog wel even fijn van het dode gevoel in de vingers afgeholpen. Tegen de avond werd ik gebeld of ik nog op een verjaardag kwam. Dus er nog maar even naartoe gereden, ach hadden we nog even een verzetje. Heb vandaag zelf eten gekookt, zuurkool heerlijk..koop altijd wat extra in de winter al kan je het tegenwoordig ook vaak in de zomer wel in de supermarkt krijgen. En ik heb de plank nog geschilderd, de stofzuiger staat in de gang maar heb nog niet de moed opgevat hem aan te zetten. Het kraampakket is uit de doos gehaald en kan nu ook naar boven toe. Wellicht als ik vanavond mijn benen beter voel en ander smag manlief het vrijdagavond doen. Morgenmiddag moeten we nog naar een verjaardag en vrijdag is mijn vader dan jarig. Zaterdag de spullen in huis halen voor mijn eigen verjaardag zondag, als ik me voel als vandaag wordt dit echt een klusje voor manlief. Maandag de verloskundige en dinsdag komt de kraamverzorgster op visite. En dan dan zitten we al weer in augustus, gek idee eigenlijk...Nu alle ramen wagenwijd open en hopen dat het lekker afkoelt. Zou vannacht zo graag eens even weer lekker aan één stuk door willen slapen....Fijne avond allemaal.

Geen opmerkingen: