Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 25 juli 2013

Heerlijk.........

geslapen vannacht. Toen ik gisteren dochterlief naar bed wilde brengen had ze zelf al eieren voor haar geld gekozen en sliep ze al lekker. Raam wagenwijd open voor de nodige verkoeling heeft mooi geholpen. Zelf ook om half elf naar boven gegaan en moet zeggen heb aan één stuk door geslapen totdat dochter vanmorgen om 8 uur kwam. En dat heeft me echt goed gedaan. Merkte vanmorgen ook dat ik weer eens prettig mijn water kwijt kon, dit lukte de afgelopen dagen minder. Kon niet zeggen dat ik veel vocht vasthield, had nog geen dikke voeten of zo, maar was wel in een week tijd 4 kilo zwaarder. Vanmorgen scheelde het gelijk weer 2 kilo. Gelukkig want hoop nog steeds aan het einde van de zwangerschap onder mijn startgewicht te komen of zo weinig te zijn aangekomen dat ik er snel weer alles af heb en dan gaan we door voor meer. (ik biecht het maar op weeg vandaag 138 kilo) Dus er kan echt wel wat af.(de helft of zo, ;-)) Nee hoor als ik teveel afval wordt ik er letterlijk ziek van, dus bekijk ik het met de dag en wil ik niet te hard ineens afvallen omdat ik dan werkelijk last van allerlei kwalen krijg. Gisteravond heb ik de kamer nog gezogen en heb ik de eethoek maar weer eens anders opgesteld. Ik kan mezelf wel bezighouden, haha. Vanmorgen de vaatwasser uitgeruimd en straks nog even het aanrecht netjes helemaal glad maken en dan doe ik vandaag zeer weinig heb ik me voorgehouden. Een bijtankdag. Het is hier nu in de kamer 25 graden en heb het idee dat ik zo de achterdeur ook dicht moet gooien, want het waait nauwelijks en de temperatuur op de achterkant begint nu ook op te lopen. Zal de kippen eerst nog even water gaan geven dan kunnen die beestjes er vandaag ook weer tegenaan. HEb nog eten van gisteren over, dat gaan we bij mijn ouders eten, die hadden ook nog van alles in de pan zitten dus maken we er een kliekjesdag van. Nog even een cadeautje scoren voor een meisje van vijf voor vanmiddag en dan zitten mijn taken er voor vandaag wel op denk ik zo....

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Het is goed als je je gewicht in de gaten houdt, maar probeer het ook wat los te laten. Na de bevalling kan je aan de slag om een aantal kilo's kwijt te raken. Zonder de extra kilo's is het ook prettiger achter de koters aan te lopen... maar nu eerst een goede bevalling!

geldover zei

Das precies hoe ik erover denk hoor, niet te zwaar (haha) aan tillen nu, maar er moet na de tijd wel wat af dus wat er nu niet bij aankomt....

Fabiooltje: zei

Balen hè, die waterkilo's bij hitte... Je wil toch een lager getalletje zien, al weet je ook wel dat het vocht is. Fijne dag vandaag weer!