Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 11 mei 2013

We zijn weer thuis...

Eigenlijk hadden we tot vanmorgen 8 uur op de camping mogen blijven. Maar we zijn gistermorgen vroeg in de auto gestapt en naar huis gereden, zodat we vandaag de boodschappen konden doen en de was. We waren eigenlijk van plan om 's avonds te gaan rijden, maar dan kregen we een boete van 40 euro, omdat er dan niet geconroleerd kon worden of het huisje schoon was. Dus na wikken en wegen nog even nagedacht over de sleutel bijtijds inleveren en dan 's avonds gaan rijden. Maar toen het 's nachts de hele nacht regende en dit 's morens nog het geval was heb ik me om 7 uur uit bed laten rollen zodat we om 8 uur in de auto konden zitten. We vreesden dat het een lange reis terugzou worden. Een combinatie van veel mense op de weg en regen is meestal niet van het beste. Maar na de eerste 350 km begon het als een trein te lopen en na 12 uur reden we de straat weer in. Tussen de middag hebben we een uur rustig gegeten en daarna nog twee keer een kwartier pauze gemaakt. Dochterlief had en de Ipad en de dvd speler bij de hand en ze heeft een nieuwe tas gekregen waarbij ze mooi kon leren veters strikken. Er staan nl schoenen op met veters die je kan strikken. Ze had hier nog moeite mee en ik had met haar afgesproken dat ik het haar in de vakantie zou leren. Mooi gelukt nu en direct een leuk aandenken aan de vakantie. Zelf heb ik ook nog een leuke tas gekocht en manlief is weer blij met 4 werkspijkerbroeken voor 45 euro. De kosten voor de gehele week zijn onder de 750 euro gebleven en dan hebben we nog 12 flessen limoncelli, mmmmm en 2 flessen bacardi mee naar huis, de spijkerbroeken, 2 tassen. Kosten diesel ed zitten hier bij in. Limoncelli heb ik mede als cadeau gekocht voor mensen die jarig zijn en er gek op zijn. Lekker cadeau voor maar 3 euro, terwijl ze hier in de winkel boven de 15 euro komen. Zelf mag ik het nog niet hebben ivm de zwangerschap, maar zodra het straks weer kan en het lekker weer is buiten ga ik lekker van een glaasje genieten. Manlief heeft zichzelf getrakteerd op 2 fles cointreau, deze waren ook 5 euro per fles goedkoper dan in nederland. O ja en hij heeft er nog 1 aangebroken in de vakantie waar nu 2 glaasjes uit zijn. We zijn 1 dag uit eten geweest en voor de rest heb ik zelf gekookt. Vanmorgen heb ik de lopende rekening bekeken en heb weer 250 euro naar de hypotheekaflossingsrekening gedaan en 250 euro naar de spaarrekening geboekt.Dit om te voorkomen dat het verdampt. Volgende maand vakantiegeld op de rekening en ook hier kunnen we dus nu mooi van gaan sparen.Vakantie zit er niet meer in met de baby op komst.Welke trouwens de hele vakantie ok goed van zich heeft laten horen.(je kon hem zien schoppen) Nu de was aan kant maken, helaas met alles in huis drogen nu het regent, voordeel is dan wel weer dat het hele huis lekker ruikt. Fijn weekend allemaal

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi, ik lees wel over je aankopen, en over je terugreis, maar helemaal niets over hoe je het hebt gehad op je vakantie! Was het mooi weer, ben je lekker uitgerust, hebben jullie je vermaakt, enz. Of wordt dat te persoonlijk? Groet, Tineke