Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 23 mei 2013

Onoplettend

Vandaag naar mijn ouders geweest,om te voorkomen dat ik weer de hele dag op de bank hang te janken. Dochterlief krijgt er helaas veel van mee nu, dus besloot ik me daar op de bank te settelen. Helaas heb ik nog steeds het gevoel dat mijn hoofd een dot watten is en bij het wegrijden bij mijn ouders was ik dan ook kennelijk niet aan het opletten, want (gelukkig zachtjes) boem. Mijn trekhaak in een nummerbord. Ik kreeg het letterlijk spaans benauwd en stapte na enige tijd de auto uit. Ik keek en zag geen verdere schade, maar heb maar even aangebeld en het gemeld. Vrouw moest lachen en liep mee en gaf aan dat er al twee deuken in zaten en dat ik hem er dus nu mooi tussen in had gereden. Gelukkig dit liep met een sisser af. Maar ben dus nu ook bang om weer in de auto te stappen merk ik. Morgen maar bij de deur blijven en dan zaterdag met manlief 'oefenen'. Mocht ik me niet veilig voelen dan voorlopig ook even geen auto meer rijden. :-(

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Het klinkt alsof je behoorlijk doorheen zit. Ik zou zorgen voor voldoende rust, en geef jezelf even de tijd.