Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 27 mei 2013

Lekker t zonnetje.......

Hier schijnt de zon, heerlijk wat een verschil. Heb vanmorgen dochter op de fiets naar school gebracht en dat lukte met mijn bekken zo maar eens. Heb het hele weekend dusdanig last gehad dat ik elke keer nadat ik had gezeten minutenlang de tanden op elkaar moest houden vanwege de pijn. Teruggekomen uit school zag ik de smerige ramen aan de voorkant en deze heb ik nu lekker allemaal gesopt. Tevens hadden we een wildgroei van paardebloemen op de oprit. De tijd dat ik me daaraan ergerde is nu voorbij, want ook deze heb ik eruit gehaald en de voortuin is nu geschoffeld. De achtertuin is vanmiddag aan debeurt als deze dan op de zon komt te staan tenminste. dat scheelt een boel in mijn humeur merkte ik. Verder heb ik nog strijk liggen. Ben nu eindelijk bijna door de babykleren heen. Heb zelf vrjdag de ene kant van de berging aangepakt, de wasmachine en de drogerkant. Deze beiden helemaal uitgeboend en afgesopt en de ruimte erom heen heeft ook een natte lap gehad. Ik heb samen met manlief de andere kant van de berging aangepakt zondagmorgen, het waren allemaal spullen die van hot naar her moesten worden gesleept en dat is dan toch handiger met zijn tweeén, konden we gelijk kijken wat er weg kon. Begin er zowaar wat heil in te zien nu dat het goed komt. Vorige week ben ik een paar keer onder de zonnebank gegaan en ik merk dat dit veel met mijn gemoed heeft gedaan. Nu vooral proberen uit te rusten als dochterlief 's middags naar school is denk ik maar. Ze heeft deze week voor de eerste keer avondvierdaagse dus de avonden zijn allemaal vol gepland. Vrijdagmiddag komt een nichtje van haar op visite dus dan vermaakt ze zich ook prima. Ben blij dat ze weer naar school mag deze week. Door haar vakantie van vorige week heeft ze me vaak zien huilen en daar baal ik stevig van, omdat mijn dochter ook zeer gevoelig is en zich alles aantrekt. Straks naar de winkel om te kijken wat we tussen de middag eens gaan eten en om een brood te halen. Dit was ik zaterdag helemaal vergeten. We konden ons net redden van t weekend gelukkig. Door het opruimen van de berging kwam ik erachter dat we wel erg veel fris in huis hebben, momenteel drinken we eigenlijk veel ranja met zijn drieen dus is al dat gesleep met die flessen nergens goed voor. Deze week hoop ik dat ik elke dag wat kastjes kan schoonmaken en spullen kan opruimen. Zowel de groencontainer als de grijze container zitten hier helemaal afgeladen vol. Helaas heb ik geen plek voor een composthoop in de tuin en de kippen vreten helaas niet al het groen. Groencontainer gaat trouwens 1 a 2 keer per jaar aan de weg dus dat valt mee. Onkruid wieden probeer ik altijd te doen als de zon schijnt, dan kan je het laten liggen en verteerd het wel ter plekke. Nou wens jullie een hele fijne dag toe.

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Fijn dat je je weer wat beter voelt! De zon kan al wonderen doen.