Sale Solden 2023Sale Solden 2023

vrijdag 26 april 2013

Weekend....

Heerlijk .......weekend. Vandaag al de hele dag thuis en moet zeggen dat ik voor mijn gevoel op een paar kleine dingetjes na de boel redelijk aan kant heb. Hoop van t weekend nog een beetje door te kunnen gaan dan schieten we lekker op. Bedacht me net dat ik volgende week vrijdag in de auto zit naar Italie 's avonds en het lijkt natuurlijk nog een hele week, maar maandag werken, dinsdag koninginnedag en woensdag werken is de week al aardig ingekort. Maar eens even kijken of we van t weekend al aan het koffers inpakken toekomen. Verder weinig nieuws, dochterlief heeft vandaag mee gedaan aan de koningsspelen. Jammer dat het hier regende en de kinderen dus nat werden buiten. Maar zij was enthousiast en na een kopje soep voelde mw zich weer beter. De buitenboel ontknopt en ik zie nu ook voor het eerst bloesem in onze peer. Leuk. Verder hebben we de tuin lekker op orde, van de week als het warm is nog een keer met de schoffel erdoor om al het jonge onkruid weer eruit te schoffelen, dit om te voorkomen dat de tuin na een week vakantie helemaal groen is. Onze kuikens doen het prima buiten. Nou ga zo eens even lekker douchen. Lekker warm worden, want van dat herfstweer krijg ik het koud van binnen en dan kan ik de kachel wel blijven opstoken, maar dat helpt niet. Even lekker warm onder de douche en dan een lekker warm huispak aan. Fijne dagen!

1 opmerking:

huis tjokvol zei

ooo super naar italië,heerlijk genieten,

fijn weekend

liefs yvonne