Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 14 april 2013

Ochtend: me, mysef and I.

Vanmorgen was dochterlief vroeg wakker, ze ging op haar kamer tv kijken en ik hoorde haar na even weer een hazenslaapje te hebben gedaan heel zachtjes de trap afsluipen. Ondanks dat ik weet dat ze zichzelf prima alleen kan vermaken beneden was het met mijn rust gedaan. Manlief snurkte licht en ik wist dat er dus niets anders op zat dan eruit te gaan. Beneden haar eerst wat te drinken gegeven en voor ons beide ontbijt klaargemaakt. Helaas is mijn hoofd zo onrustig, wil van alles, maar er komt niets uit mijn vingers. Vanmiddag hebben we een verjaardagsfeestje waar we naar toe moeten. Geeft me wellicht ook wat druk want is bij het stel dat gaat scheiden, hun dochter is jarig. Dochterlief gaf an dat ze graag naar het zwembad toe wil. Eureka!!Vraag maar heel lief aan papa of ie mee gaat. Zij quality time en ik tijd voor mezelf. Kan ik proberen mijn gevoelens weer even op de rit te krijgen. Zouden het de hormonen zijn waardoor ik me zo rusteloos voel? IK heb geen idee, maar wordt er wel behoorlijk moedeloos van en moet oppassen dat ik mijn hoofd niet laat hangen, kan de hele dag wel janken...Baal van alles en iedereen. Hoop dat het zonnetje er door gaat komen vandaag, misschien dat dat me gaat helpen. NU kruip ik nog maar even onder een deken op de bank. Trek me even terug en fantaseer over dingen die me gelukkig kunnne maken. Fijne zondag.

Geen opmerkingen: