Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 18 april 2013

Leuk zo'n lijstje....

Leuk hoor zo'n lijstje, maar nadat ik bij de chiropraktor vandaan kwam ging ik de stad in om te kijken vor kleding voor dochterlief. Kon niets vinden. Vervolgens ben ik naar en oude buurvrouw gereden en die zat lekkerachterthuis in het zonnetje. Heerlijk beschut uit de wind gezeten totdat ik terug moest om mijn dochter uit school te gaan halen. 's middags voelde ik me moe en heb ik geprobeerd op de bank te slapen, dit lukte niet echt en om 15.00 uur kwam ik dan ook behoorlijk rusteloos van de bank af. Dochter weer uit school gehaald en toen moest ik naar het toilet. En helaas daar zag ik dat het toiletpapiertje wat rose was. Direkt voelde ik me nog beroerder. Dochterlief was boven aan het spelen en ik ben op bed gaan liggen. Hier voelde ik direct wel wat bewegen wat me weer enigszins geruststelde. Maar toch zit er nu een duiveltje op mijn schouder. Het kan wellicht van de chiropraktor komen. Ben nu al weer twee keer naar het toilet geweest en niks aan het handje. Heb wel het idee dat ik last van buikpijn heb dus zit nu wel lekker met een kruik op de bank. Doen dus even kalm aan en dat lijstje dat loopt niet weg.

4 opmerkingen:

Petra zei

Ruuustig aan dus maar. Kun je morgen nog even bij de verloskundige langs?

Gewoon Vlijtig zei

Doe maar rustig aan. Wees voorzichtig.

Vlijtig Liesje zei

Dat is altijd weer schrikken inderdaad. Gelukkig is het daarna niet meer voorgekomen.

Je geld of je leven zei

Ik heb dit ook gehad op 19 weken. Bij mij was er niets aan de hand. Ik heb toen de verloskundige gebeld in tranen en zij is bij mij thuis geweest met een apparaatje waarop ik de hartslag kon zien. Twee dagen later had ik mijn 20 weken echo. Bel je verloskundige en vraag of je even langs kan komen. Ze hebben daar alle begrip voor. Het geeft veel rust als je weer even her hartje hebt gehoord.