Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 29 april 2013

Ik heb nog zoveel te doen....

De hele dag zal dit liedje waarschijnlijk door mijn hoofd spoken. Want ik moet nog zoveel doen voordat we vrijdagavond weer (zoals gewoonlijk) uitgeput in de auto zitten. Ik moet nog even het hele huis door en opruimen en schoonmaken.Hoop dat manlief vanavond ook nog thuis komt, zodat ie me even mee kan helpen. Ik had met mijn planning er geen rekening mee gehouden dat dinsdag ook nog wegvalt vanwege koninginnedag. NU is het natuurlijk niet zo dat ik dan helemaal niets kan doen, maar je gaat niet de hele dag lopen poetsen als je ook van allerlei andere leuke dingen met je gezin kan doen. (Ik tenminste niet) Deze dag geeft waarschijnlijk alleen maar heel veel extra opruimwerk. Woensdag mag ik nog een dag werken en dan is het alweer donderdag. Ik heb mijn koffer gepakt, maar wil eigenlijk nog een paar mooie gekleurde t-shirts halen. Door mijn zwangerschap past alles niet en ik heb een grote maat nodig, waardoor kleren halen voor mij in Italië geen optie is. Maar eens even zien of we daar nog tijd voor hebben. Ik wil proberen om mijn huis supernetjes achter te laten, dat is pas fijn thuiskomen. Meestal lukt het me niet en als ik dan zie met wat voor zooi je weer in huis komt maakt dat ook niet altijd uit. Vanavond heb ik mijn dochter beloofd om samen met haar nog een kwarktaart te bakken. Dat is het ultieme dochter-moeder momentje voor mijn dochter en haar wil ik niet uit het oog verliezen, ondanks de drukte die ik mezelf nog opleg. Weet dus niet of ik van de week nog tijd vrij maak voor het bloggen zo niet, allemaal en hele fijne week toegewenst.

1 opmerking:

Ernie zei

ha ik ken het gevoel..... het huis schoon achterlaten. 1 geruststelling het stof ligt er na je vakantie nog steeds (als je dus niets doet) :) Geniet van je vakantie!