Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 7 april 2013

Fijn weekend

Vrijdag de echo gehad en we hebben besloten dat we het nog even een verrassing laten blijven. Wellicht dat we met 33 weken alsnog vragen wat het is. Alles was ok, alleen dit keer kon men het neusschotje en de kin niet in beeld krijgen. Dit kan wijzen op een kindje met het syndroom van Down. Ik wist echter zeker dat we deze met 13 weken al hadden gezien en had de echo's bij me.
Verder heb ik momenteel echt de behoefte om veel te slapen, waar ik ook gewoon aan toe geef, omdat ik me daarna zoveel beter voel.
Gisteren zijn we overdag naar kom in de kas geweest, om half zes wist ik me geen raad zo moe was ik, wilde even naar boven, maar ondanks dat manlief meerdere malen aan mijn bed heeft gestaan werd ik vanmorgen wakker. Heerlijk uitgerust en me prima voelend. Nu al lekker de vaatwasser ingepakt en aangezet, de groentensoep geurt al lekker door het huis en de aardappelen voor de witlofschotel van vanmiddag zijn al voorgekookt. Manlief ligt nu lekker bij te komen, heeft ie ook wel verdiend.
Vandaag blijven we lekker bij huis, er zijn geen plannen. Misschien als de zon zich van de goede kant laat zien nog even een wandeling in het bos, maar verder lekker slow slow slow....Fijne zondag

1 opmerking:

Vlijtig Liesje zei

Fijn dat de echo in principe goed was, hoewel ik in je post ook wel lees dat zo'n echo voor onrust kan zorgen!