Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 13 april 2013

Bandenwissel

Manlief voert vandaag de bandenwissel voor de beide auto's uit. Want te lang doorrijden op de winterbanden geeft alleen maar slijtage waar niemand iets aan heeft. Ik ben vanmorgen al met ijn ouders naar de romelmarkt geweest. Ben erg blij, want heb vier kruiken en een mooie koelrugtas kunnen scoren allen samen voor 4,50 euro. De kruiken waren een euro per stuk en had er eigenlijk drie uitgezocht, maar er was er één die echt muurvast zat, waarop de man tegen mijn vader zei Neem maar mee.. Nou dat was niet tegen dovenmansoren gezegd. De rugtas heb ik voor manlief meegenomen. Die verslijt er zo'n twee per jaar. Dit was een hele mooie stevige en zoals gezegd hij is goed om te koelen. Maar ocht ik weer eens een zak nodig hebben voor hooimadam kan deze daar natuurlijk nu ook prima voor gebruikt worden met een badhanddoek om de pan heen. Verder had ik vandaag eigenlijk verder gewild met de babywas, maar het regent hier dus dat stellen we dan nog maar even uit. MIsschien dat ik morgen alsnog de geest krijg, en anders maar een weekje later. De auto's zijn nu ook al mooi schoon voor de vakantie over drie weken dus dat kan ook weer van mijn lijstje af.

Geen opmerkingen: