Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 24 april 2013

Alles goed bij de verloskundige...

Gisteravond een afspraak bij de verloskundige gehad. En alles was weer goed. Twijfel ook niet nu ik het de hele dag door voel. Het is een druktemakertje. Ze zette de doptone op mijn buik en het gaf reactie terug. Haha bijdehandje... Vanmorgen had ik hele plannen,maar merk dat het energienieveau weer erg laag is. Allaes wat ik dus doe is meegenomen zullen we maar zeggen. Fijne dag gewenst. Update 12 uur: Ramen voor gelapt check Aanrecht aan kant check Vaatwasser uitgepakt check Twee aanrechtkastjes schoon check Vissenkom schoon check Lijstje met klusjes gemaakt voor manlief check Warm eten klaar check Koffiezetapparaat ontkalkt check Waterkoker ontkalkt check Nou vind dat ik nog best wel goed bezig ben geweest tot nog toe......

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ik heb een schelp in het waterreservoir van mijn waterkoker en koffiezetapparaat zitten, dat voorkomt kalkafzetting een tip die ik ooit eens kreeg en waar ik zeer sceptisch over was,maar bij mij werkt het.

johanna zei

leuk de tip over de schelp, ga het ook proberen

Mevrouw W. zei

Ondanks dat je weinig energie hebt, heb je toch nog veel gedaan...

Fijn dat alles goed gaat met de kleine!