Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 17 april 2013

Aan het werk...

En dan niet de dingen die ik gisteren gedaan hebt, maar werken om daadwerkelijk centen te verdienen. Of zoals we tegen docterlief zeggen, om leuke dingen avn te doen en op vakantie te gaan. Mag nog twee dagen op komen draven deze week. Het huis ziet er redelijk uit momenteel. Vanavond als het enigszins lukt nog even verder met de slaapkamer van ons. De was in de kasten leggen en vannacht één draaien. Kan ie morgen mooi aan de lijn.Er ligt nog een klein beetje strijk. Het allermooiste zou zijn als ik donderdagdag zo goed als niets meer hoef te doen. Kan ik lekker dan aanrommelen of eens even naar de winkels, want mijn dochter mag nog wel wat kleding en ook een paar fijne zomerschoenen zou niet gek zijn. Ga nog snel even de woonkamer stofzuigen dan ziet dat er netjes uit, en misschien ook nog wel de dweil erover voordat ik de deur achter me dichttrek.... Tot later...

Geen opmerkingen: