Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 13 februari 2013

Wat eten we vandaag?

Weinig inspiratie tot schrijven. Het gaat hier allemaal zo zijn gangetje. Een van alles wat berichtje dus.

Straks een fiets voor dochterlief ophalen, vlakbij en voor 27,50 euro een mooi koopje, wil nog wel even kijken dat er niet van alles aan knerpt en piept, maar het ziet er goed uit. Dochter heeft altijd een fiets bij ons en één bij oma, omdat ze daar ook zoveel is.

Verder ga ik er zo lekker een witte was ingooien, met een scheutje wasverzachter. Die mag lekker in de kamer drogen. Ruikt mijn huis lekker en is het minder droog in huis. Win win dus weer.

We hebben onze nieuwe kuikentjes zaterdag opgehaald. Vijf stuks, helemaal te gek. Ze zitten nu in een aquarium in onze woonkamer. Elke avond worden ze even genuffeld, omdat we ze tam willen maken. Oude krant onderin die we elke dag twee keer verschonen. Gelukkig is dat maar een paar tel werk. Onze oudere kippen hebben we aan een fokker kunnen geven die hier in het dorp woont, Die had de kleur nog niet en wilde ze wel graag hebben.

Mijn moeder belde net dat het keukentje haar in de weg begint te staan. Maar eens even kijken waar ik die in huis moet gaan laten. Lekker op haar eigen kamertje denk ik, maar dan moet er daar weer wat uit. Eens even kijken dus, wellicht dat er iets op marktplaats kan worden gezet.

En wat gaan we eten vandaag? Heb eigenlijk wel zin in spaghetti, heb nog drie hamburgers liggen die ik als vlees in stukjes kan snijden, bijna een pot spaghettisaus staan dat ik vorige week heb gebruikt toen we zelf pastasalade met tonijn hebben gemaakt. En er is nog wat geraspte kaas. Een ui erdoor en mocht ik nog in de winkel komen dan een zakje soepgroenten. (bedenk me net dat ik nog wortel en bloemkool in de vriezer heb) Ook goed.
Wat eten jullie vandaag?

2 opmerkingen:

Vlijtig Liesje zei

Dat is echt een fijn koopje! Een fiets voor nog geen dertig euro!

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.