Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 7 januari 2013

Ik wil alles en ik wil het NU!!

Ja hoor vandaag is het weer eens zo'n dag. Ik wil alles doen en het liefst NU. Weet natuurlijk dat ik moet oppassen om mijn energieniveau op peil te houden, maar op dit moment kan ik de hele wereld even aan. De was is aan kant, moet alleen nog even in de kast gelegd worden. Het liefst doe ik vandaag de badkamer, slaapkamer en de keuken helemaal. Een stemmetje in mijn hoofd weet ook wel dat ik dat helemaal niet kan, omdat ik na een uur of twee de tong op mijn schoenen heb hangen.
De tuin kan ook wel een opfrisbeurt gebruiken en o ja de ramen moeten ok nodig gelapt worden aan de buitenkant. MOcht straks het heiige weer optrekken dan doe ik deze eerst en misschien de tuin maar. Dit zijn klusjes die overdag moeten gebeuren de rest kan ook 's avonds als het donker is.

Dan mijn zwangerschap, tot dusverre verloopt het goed, ben minder onzeker dan de eerste weken. Heb net gebeld met de verloskundige en krijg 24 januari de eerste echo, ben dan als het goed is tien weken onderweg. Mijn buik is minder opgezet door mijn darmen als in het begin en ik slaap nu ook beter 's nachts. Eigenlijk slaap ik zodra ik de bank of het bed zie.: -)
Eerlijk gezegd doe ik dat ook gewoon elke keer. Geluk was dat manlief de afgelopen week thuis was en ik dus kon toegeven aan mijn drang om te slapen. Hij zorgde voor onze dochter op de tijden dat ik op bed lag en ik kon het er even lekker van nemen. Vond het sowieso rare weken, omdat ik om de feestdagen heen nog drie dagen per week moest werken. Balen dus want weinig family time hierdoor. Manlief gaf aan dat hij het wel lekker vond zo in huis met dochter.

Nu heb ik twee dagen vrij, dagen waarin ik me-time wil hebben, maar ook wat dingen in en om het huis wil doen. Stapje voor stapje. Zo eerst een bak koffie en dan aan de slag.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Begin bij het begin.Zei je niet een keer: een kastje per dag?
Of ben je daar al mee gestopt??

Groetjes. Ria

Vlijtig Liesje zei

Fijn dat je je zo kwiek voelt! En goed van je dat je op tijd je rust neemt. Dat is echt belangrijk in een zwangerschap.