Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 14 januari 2013

Besparen

Doordat ik momenteel weinig doe en slaap zodra ik de kans krijg geef ik ook niet al teveel uit.
De spaarmeter heeft dan ook weer een mooie spurt gemaakt. Mede dankzij een honderd euro rente die ik mocht ontvangen.
In huis pak ik niet meer aan dan strikt noodzakelijk is en aangezien ik me het beste voel als ik veel slaap geef ik hier ook maar gewoon aan toe.
Op mijn werk weten ze van mijn zwangerschap, maar in de familie hebben we nog niets verteld. Dit omdat men de vorige keer ook de mond niet kon houden, terwijl ik hier wel nadrukkelijk om verzocht had. Heel vervelend als mensen je aanschieten over je miskraam terwijl jij niet eens wist dat zij al wisten dat je zwanger was. Deze week ook een redelijk rustige week. Ik word vandaag en donderdag op mijn werk verwacht. Ik moet zeggen dat dit maar goed is ook, want door mijn moeheid is het zo mooi te overzien. MIjn eczeem begint nu ook de kop weer op te steken, zal waarschijnlijk te maken hebben met de hrmonale veranderingen in mijn lichaam in combinatie met het moe zijn. Mijn lichaam is hard aan het werk.
Ondertussen steekt het duiveltje ook de kop weer op. Eens maar eens zien of alles over twee weken wel goed is....Bah ik baal er zo van, aan de andere kant natuurlijk heel begrijpelijk.
Meer dan goed voor mezelf zorgen kan ik nu natuurlijk niet en dat moet dan ook genoeg zijn.....
Een hele fijne dag toegewenst.

2 opmerkingen:

Realmam zei

Helemaal gemist dat je zwanger bent. Gefeliciteerd!

Vlijtig Liesje zei

Waar vermoeidheid dan al niet goed voor is! Voor je spaarrekening dus!