Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 2 december 2012

Wat te doen....

Het is weer zondag, elke week merk ik dat ik dezedag het vervelendst vind worden. Geen duidelijk doel voor deze dag. de laatste weken steeds langer in de pyama blijven hangen. Wat ook niet echt motiveert om me beter te gaan voelen.
Toch wil ik gaan kijken naar een doel voor deze dag. Spelletjes 's middags met dochterlief en man spelen. MIsschien toch eens tijd maken om te gaan knutselen. Voel me nu nog behoorlijk lusteloos.De letters voor mij nschilderij heb ik in huis. Als ik deze ga afschilderen is het klaar voordat vrijdag dochterlief jarig is.
Balen dat ik net nu doonderdag moet werken. Moet ik vrijdagmorgen alle boodschapen nog voor de verjaardag doen. Man is 's middags vrij dus kan me dan helpen. Denk dat ik als traktatie kleine appelflapjes ga maken.Mar eens even kijken....
Misschien tot later...

6 opmerkingen:

Anoniem zei

wandelen voor de energie, alle was wegwerken, bedden ook, papieren afhandelen, soms koffie drinken ergens, zoonlief helpen huiswerk maken.
Dat doen wij meestal op die fijne zondag.

Anoniem zei

dat gevoel heb ik vaak ook op zondag. wil vanalles maar komt niks uit mijn handen omdat je later opstaat, later eet, langer in de pyama blijft hangen. Wat langer tv kijkt. Vaak is het ook niet echt mooi weer, het zonnetje scheen dus ik denk we kunnen wel even een wandeling maken, begint het te regenen en het ziet er niet naar uit dat het snel droog wordt. :-(
ben blij dat ik niet de enigste ben:-)
groetjes,
Janneke

CasaDiMama zei

als je eenmaal in die sfeer zit is het soms heel erg moeilijk om je daaruit los te maken.
het klinkt niet erg aardig, maar het enige wat bij mij helpt is mijzelf een schop onder mijn kont geven en een blokje om te gaan. En O wat heb ik daar dan geen zin in! Maar ik moet het van mij zelf.
9 van de 10 keer kom ik een stuk beter weer thuis en ben ik erdoor heen.
Sterkte ermee!

Anoniem zei

Ga eens een keer op tijd uit bed, gelijk douchen en kleren aan, ondertussen een wasmachine aanzetten, lekker ontbijten en dan met zn allen naar buiten! Naar een bos of gewoon lekker door de straten slenteren, je bent zo een uur onderweg! Thuisgekomen, lekker thee/koffie met wat lekkers erbij,was ophangen en lunchen en dan smiddags tijd voor knutselen, leuke familiefilm oid. Je moet er even doorheen en jezelf letterlijk een schop onder de kont geven om iets te gaan ondernemen....

Groeten Bianca

Joanne zei

Ik vind het juist een fijne dag. Lekker rommelen, lang koffiedrinken, bed verschonen, een heerlijke wandeling maken. Zomaar een paar dingen.

Liefs Frederique

Gewoon Vlijtig zei

Ik vind de zondag juist een heerlijke dag. 's Morgens is altijd mijn tv morgen. Heerlijke woonprogramma's kijken met een kopje thee. Tussentijds worden de bedden verschoond. 's Middags maak ik vaak alle groenten schoon voor de gehele week en stop die in de vriezer. Maak het eten klaar voor 's avonds en bak meestal nog iets lekkers. Toevallig heb ik vandaag het deeg bereid en maak daar morgen wafels van.