Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 10 december 2012

Heerlijk zo'n verrassing

Ik mocht vandaag weer naar het werk en kwam zoals gewoonlijk weer bekaf thuis.
Daar trof ik echt een verrassing. MIjn moeder had een portie andijvie stamp aan de deur gehangen, kon zo door de bliep bliep in. Heerlijk knapte er direct van op.
MOrgen heb ik een avonddienst waar ik dus om half een mag beginnen. Wil in de ochtenduren nog even wat in het huishouden doen. Niet te laat naar bed vanavond.
Vandaag voor de gein eens even gekeken wat we de afgelopen drie jaar extra hebben ingelost op de woning. En dat is gemiddeld hoger dan 1000 euro in de maand. Ik reken dan ook in het maandbedrag mee het bedrag da al in onze spaarpot zit voor aflossing achteraf. Een heel bedrag, temeer daar we ook nog voor 9000 euro an dakkapellen hebben laten plaatsen.

7 opmerkingen:

Bee zei

Erg prettig zo'n prakkie aan de deur!

Anoniem zei

O wat een heerlijke verrassing! En wat zijn jullie goed bezig! Ik heb bewondering voor je/ jullie.

WG

Anoniem zei

Hoe is het met ee kastje per dag/week?

huis tjokvol zei

hoi hoi

ja er moeten er heel wat uit bij het bedrijf,maar gelukkig mijn man niet hoor,het is voornamelijk mensen die een 3 jaar contract hebben en die worden dan niet verlengd.

geldover zei

dat ligt even helemaal op zijn gat, daar ik moeite heb gewoon bij te blijven.Heb al besloten at we er volgende week weer vol ingaan. :-) Verjaardagen, sinterklaas ed weer achter de rug.

Vlijtig Liesje zei

Dat is een flink bedrag zeg! Goed gedaan.

CasaDiMama zei

Zo dat is een hele prestatie. respect!!