Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zondag 23 december 2012

Bedankt! en .......

Lieve lezers en lezeressen die zich via mijn link hebben aangemeld voor Noties. Jullie waren met zijn 17en en dat heeft me direct een waardebon opgeleverd van 10 euro en had zelf al wat staan dus kan nu vor 20 euro aan waardebonnen besteden. Had vandaag een uitnodiging staan voor een enquete en kon mijn ogen niet geloven dat ik alweer zoveel punten heb, nog 1 enquete verwijderd van de dertig euro. Ik wil er een leuke bestemming voor vinden, zodat ik altijd kan denken aan jullie als ik een boek lees bv. Wil iets wat langer dan 1 keer meegaat uitzoeken. Ben nogal een sentimentele muts ik weet het, maar voelt voor mij wel goed....

En dan wil het grote nieuws toch met jullie delen. Hoewel ik zelf al geen test meer hoefde te doen, omdat mijn hele lichaam het aangeeft. Ik heb weer twee roze streepjes op mijn test mogen zien. Ben dus weer zwanger. Vind het nu wel moeilijk om er heel erg blij mee te zijn merk ik. De onzekerheid is groot na de vorige miskraam. Ook manlief heeft het er erg moeilijk mee merk ik. Wil ook niet eerder dan in februari naar een verloskundige. Als je het hartje van je kindje hebt zien kloppen en het dan verliest is het, voor ons gevoel, moeilijker. Ik weet niet zo goed wat ik wil, wat als het bv eerder mis gaat is het dan gevaarlijk als het langer blijft zitten? Elk krampje doet me denken aan de vorige keer, toen ging het mis, bij mijn dochter heb ik niets gemerkt van misselijkheid of zo. Had alleen een weeig gevoel overdag, maar door een biscuitje ofzo was dit makkelijk te verhelpen. NU de hele dag speeksel moeten wegslikken en elk geurtje ruik ik versterkt. Heb bewust vanmiddag warm gegeten om vannacht niet de hele nacht last te hebben van zuurbranden. Morgen maar even naar de apotheek rijden. Tevens wil ik nog naar mijn zorgverzekeraar om voor mij het eigen risico te verlagen en te kijken of ik een duurder pakket neem, ivm evt kraamkosten. Vorige week sprong ook mijn kroon al weer uit mijn mond, dit is iets wat bij mij ook kan wijzen op een zwangerschap, spontaan eruit springende vullingen en kronen. (tante heeft er ook last van) We houden het bewust nog even stil in onze omgeving, maar vind het wel fijn dat ik het nu al met jullie kan delen

20 opmerkingen:

Gewoon Greet zei

Wat een fantastisch nieuws en kado voor het
nieuwe jaar!
Super!
heel veel liefs en ik duim mee voor een fantastische zwangerschap en een wolk van
een baby!
liefs

Anoniem zei

Hallo,
Ik volg uw blog al een tijdje maar ben zelf nog niet zo ver dat ik er ook aan ga beginnen. Ik heb al wel een naam etc. aangemaakt. Uw blog gebruik ik als start en ga dan vervolhens uw links af. Heel hartelijk gefeliciteerd met de zwangerschap, ik hoop dat de ergste angst over een tijdje wegzakt. Ik ben al ouder en heb het in het verleden ook meegemaakt. Het kost even tijd maar probeer er zoveel mogelijk van te genieten. Het gaat vaker goed dan fout en het zou zonde zijn om deze kostbare momenten voorbij te laten gaan.Klinkt bemoeizuchtig maar is niet zo bedoeld. Hele fijne Kerstdagen met zijn allen!
Karen

huis tjokvol zei

superrrr gefeliciteerd,probeer er maar van te genieten joh.

hele fijne feestdagen.
liefs yvonne

Gewoon Vlijtig zei

Van harte gefeliciteerd. Ik weet wat je bedoelt met je angst. Ik heb echt precies hetzelfde gehad. Had een erg begripvolle gynaecoloog. Kreeg steeds opnieuw een echo zodat ik gerust gesteld werd. En heb het mijn omgeving pas na 13 weken verteld.

Unknown zei

Gefeliciteerd; kan me je onzekerheid goed voorstellen, hoop dat je er toch een beetje van kunt genieten. Mooi bericht om het jaar mee uit te gaan!

eccentriclady zei

Gefeliciteerd =)
En die angst... dat kan ik me helaas heel goed voorstellen. Ik bid voor je dat alles goed gaat.

Immie zei

Gefeliciteerd met je zwagerschap! Ik hoop van harte dat het deze keer goed zal mogen gaan. Toch wel een blij bericht om het nieuwe jaar mee te beginnen lijkt me. :-)

Anoniem zei

Gefeliciteerd. Wat een heerlijk nieuws voor het nieuwe jaar. En positief blijven, he! Het wordt een prachtige baby over 9 maanden :) Maar ik kan me je onzekerheid zo goed voorstellen. Heb het zelf ook gehad en onze dochter is nu een half jaar.

Fijne feestdagen.

groetjes,
Janneke

JCK zei

Gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt.
Ben zelf inmiddels 17 weken zwanger, maar leef nog steeds naar elke controle toe hoor! Ondanks dat je heel blij bent zul je uit zelfbescherming toch steeds een slag om de arm houden. De ervaring van een miskraam vergeet je nooit! Ik hoop voor je/jullie dat dit een plakbeebje is!

Willemien zei

dat is een positief uiteinde. En hopelijk in september een mooie finish.

Nog meer redenen om aan jezelf te blijven denken.

Breienmaar zei

Gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws zo vlak voor het nieuwe jaar! Zo'n miskraam zal je nooit vergeten, maar net als bovenstaande hoop ik dat het een plakbeebje is!

Anoniem zei

Dat is mooi nieuws.Gefeliciteerd. Probeer te genieten als je eraan toe bent.

WG

Het gras van de buren zei

Wauw wat een goed nieuws! Ik ben heel blij voor jullie, en ik hoop dat jullie er ondanks de onzekerheid toch al een beetje van kunnen genieten!

Fabiooltje: zei

Gefeliciteerd. Volgens mij kan er niet veel ernstig mis gaan met jou mocht het vruchtje afsterven en blijven zitten. Bel anders even met de huisarts of een verloskundige voor instructies over wanneer je echt eerder zou moeten langskomen, bij welke klachten.

Anoniem zei

Gefeliciteerd !!!!

zibdoes zei

Super nieuws ! Gefeliciteerd

Moneypenny zei

Ow, wat fijn meid!!!!! Ik heb ook een miskraam gehad vlak voor deze zwangerschap (nu 23 wkn) en ik kan me veel voorstellen bij jullie onzekerheid. Zo te horen zijn je hormonen al flink aan het werk, dat is een heel goed teken!

Anoniem zei

gefeliciteerd
groetjes tineke

Anoniem zei

Gefeliciteerd.
Ik duim voor jullie dat nu alles goed gaat.
moeder van drie

Anoniem zei

Gefeliciteerd hoor! Ik hoop voor jullie dat het goed mag gaan!
Groet, Tineke