Sale Solden 2023Sale Solden 2023

dinsdag 11 december 2012

Bankgiroloterij

Ja ook hier doen we elke maand aan mee, en nee je hoeft me echt niet te vertellen ik dit geld beter kan gaan sparen daar ik dan meer kans heb op winst. (weet ik ook wel), maar vind stiekem de spanning van t kunnen winnen toch leuker. En ik moet zeggen de prijsjes vallen me echt mee hier.
doe ong twee jaar mee en niet gelogen heb denk ik toch zo eens in de drie maanden een prijs. Extra lot, rituals bon 15 euro, iets uitzoeken op kiesjeprijs van 10 euro en 15 euro, taartbon van de hema, gratis bonnen voor musea. Kortom het zijn kleine prijsjes maar toch word ik er blij van. Als ze nu nog een keer mijn rekeningnummer kunnen belonen met een mooi berag. Al deze cadeautjes hebben al wel bewezen dat ik een mooi nummer heb om op af te storten. :-)

2 opmerkingen:

CasaDiMama zei

je zal mij niks horen zeggen...ik heb nog steeds een lot van de postcodeloterij. Eén keer een stomme bon voor een bak ijs...jawel samen met de hele wijk. gewoon een warmhoudertje om maar lid te blijven. Nu kreeg ik gisteren de jaarlijkse agenda in de bus van de postcodeloterij en wat zat er bij in? Juist een reclamebon om lid te worden van de vriendenloterij..blèh...

geldover zei

Bonnen hieruit aanbieden op marktplaats wil nog wel eens helpen