Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 19 november 2012

Wat is jouw programma voor vandaag?

Ik mag zo naar mijn werk, ben nog even aan eht wakker worden, mijn ogen tranen ervan en ik heb eigenlijk luciferstokjes nodig.
Over een half uurtje vlieg ik de auto in en  dan mag ik vanaf 8 uur weer fris en fruitig mijn telefoon opnemen. Ik ben daar tot half vijf, hoop geen minuut langer en ren dan weer naar de auto om naar huis te rijden. Dan eten klaarmaken en vervolgens vanavond nog een 10 minuten gesprek over dochter. Ben best wel benieuwd wat daar uitkomt.
Tussendoor hoop ik een la of een kastje te kunnen aanpakken. En ik verwacht vandaag mijn letters, zodat ik mijn schilderij kan afmaken. Ja eindelijk. Ik heb mijn letters uiteindelijk besteld daar ik geen puf had om ze zelf te maken en nu eigenlijk ook resultaat wil zien. Heb me wel voorgenomen om de letters even over te trekken, zodat ik voor de volgene keer al wel een voorbeeld heb.
Ik ga vandaag eens even nadenken over welk kastje het vanavond moet gaan worden. Begin ik in een bepaalde hoek van het huis of maak ik een lijst met allerlei kastjes en pak er dan willekeurig een kastje uit.
Wat ga jij doen vandaag?

1 opmerking:

Anoniem zei

Maandag is mijn vrije dag, dus ik ga boodschappen doen en inderdaad ook opruimen. Weet nog niet waar ik ga beginnen.