Sale Solden 2023Sale Solden 2023

maandag 26 november 2012

Het zal toch niet waar zijn...

Ik heb vanavond gewerkt en voor het eerst in weken kom ik daarna niet helemaal uitgeblust in huis. Heb zowaar energie om eens even op de bank lekker relaxed te gaan zitten.
Aan de ene kant jeuken mijn handen om nog een lade uit- en in te pakken, maar vind ook dat ik niet moet doorslaan. Misschien dat ik straks voordat ik naar bed ga nog een kast leeghaal en deze op t aanrecht zet, die overigens netjes glad en schoon is vandaag, kan ik hem des te sneller inpakken morgen. Morgen moet ik nog even de was opvouwen. Oh,kan er straks nog één aan het droogrek hangen. Nou vooruit dan doen we dat nog en dan beentjes omhoog en lekker genieten op de bank.

1 opmerking:

LLMM zei

Lekker zeg! Misschien ligt het wel aan de dag; ondanks dat ik totaal niet fit was, viel ik nu ook eens een keer niet halverwege de avond al in slaap!