Sale Solden 2023Sale Solden 2023

donderdag 15 november 2012

Het lampje vroeg uit....

Gisteren een zeer drukke dag op t werk. de telefoo hierl niet op. Er stonden constant mensen in de wacht met een wachttijd van 10 minuten... Das niet leuk werken, Je neemt de telefoon op en vervolgens krijg je weer 3 minuten lang iemand aan de telefoon die zich beklaagd over het lange wachten voordat je daadwerkelijk hoort waar het om gaat.Begrijpelijk, maar meer dan werken kun je niet. Aansluitend kon ik dochter aanpakken bij het zwembad, mijn moeder had haar daar nartoe gebracht. NA de tijd moest ik eten, en vanwege de drukte was ik dat op t werk helemaal vergeten dus stond trillend de soep op te warmen en een broodje warm vlees klaar te maken.
Dochterlief van vijf riep mama dit, mama dat. Haar uitgelegd dat ik eerst even rustig moest eten om bij te komen. Samen nog een hlaf uurtje gekletst na de tijd en toen wilde dochterlief naar bed. Ik bedacht me dat wellicht een douche me goed zou doen, daarna leek de zonnebank me een goede optie. Nou de heb ik nog een half uurtje aangedaan en daarna ben ik naar beneden gelopen heb de lampjes uitgedaan en weer naar boven. Mijn bed moest nog opgemaakt, en toen dat klaar was sliep ik al voordat ik het bedlampje kon uitdoen.
En vanmorgen was het de wekker die me om 6.00 uur weer riep. Vandaag nog een drukke dag op t werk en dan vanavond een feestje en morgen heerlijk weekend. Ben zo moe en er zo aan toe.......Lekker bankhangen en niet teveel aanhalen. Oeps Sint intocht kun je niet missen met een vijfjarige...

2 opmerkingen:

Gewoon Vlijtig zei

Ga je ook kijken? Of op tv?

geldover zei

Ik ga kijken in onze woonplaats, daarna komt ie dan nog op tv