Sale Solden 2023Sale Solden 2023

woensdag 21 november 2012

De vaart erin....

Vandaag heb ik mijn vrije dag. Na mijn eczeemaanval van gisteren was het lastig om op te starten. Maar nu gaat het lekker. De woonkamer is schoon en heb al twee lades gedaan van de televisiekast. Nog één te gaan en dan wil ik van t weekend als manlief er ook is de onderkastjes doen. Dit omdat er veel apparatuur in staat en wanneer ik per ongeluk ergens een stekker aftrek ik geen idee heb welke weer waar in moet. Verder staat voor de rest van de week een start met mijn keuken op het programma. Denk dat ik daar vanmiddag mee begin. Mijn moeder heeft aangegeven dat ze me volgende week ermee wil helpen, maar zou het fijn vinden als ik dan al de halve keuken gedaan heb. Heb zeker een kast of 20 dus das geen overbodige luxe. Alle kastjes zitten ook nog eens tjok en tjokvol. Dat wordt dus kast voor kast leegpakken en schoonmaken. Sommige heb ik een maand of twee geleden nog gedaan dus daar kan de doek wat sneller door.

1 opmerking:

Fabiooltje: zei

Misschien een tip voor de stekkertjes in je tv-kast, om een paar verschillende kleuren kleine ronde stickertjes te kopen en dan twee stickertjes van dezelfde kleur op de stekker en vlakbij de poort waar de stekker in moet, te plakken. Zo weet je wel waar het ding terug in moet, als-ie er eens uit valt.

Veel succes met de opruim, dat voelt vast lekker!