dinsdag 30 oktober 2012

Narigheid in mijn omgeving

Momenteel gaat het goed met mij, kan weer verder met mijn leventje en alles loopt weer op de rails.
Ik kreeg echter vorige week te horen dat mijn lieve collega een dusdanige ruzie met haar partner heeft gehad dat ze zo vreselijk bang is. Wil niet al teveel in details treden, maar wanneer iemand een mes pakt om zijn woede te bekoelen op het speelgoed van dochterlief dan kun je wel nagaan dat je als moeder helemaal uit je dak gaat. Waarna je na de tijd moet gaan denken wat is er gebeurd en hoe heeft het zo ver kunnen komen. En dan komen er ook nog allerlei puzzelstukjes waarbij je dacht dat zaken normaal waren, maar nu helemaal niet normaal blijken te zijn. Een lieve collega die zich altijd zo stoer voordoet en het allemaal zo goed op de rit leek te hebben is nu een wrak en kan zelf geen enkele beslissing meer nemen. Helemaal onder de kalmeringstabletten, vreselijk. Ik leef zo intens met haar en haar kleine kinderen mee. Het doet me echt letterlijk pijn dat mensen zo naar tegen elkaar kunnen doen...

1 opmerking:

huis tjokvol zei

ja kun je zien he,elk huisje heeft zijn kruisje,en aan de buitenkant lijkt alles goed te gaan maar in het echt is alles minder waar.