Sale Solden 2023Sale Solden 2023

zaterdag 13 oktober 2012

Gisteravond

Gistern uit eten geweest met mijn collega's. Ondanks dat ik echt geen zin had in me om te kleden en op te tutten bleek het uiteindelijk nog een hele gezellige avond te worden. We hebben lekker bijgekletst en veel gelachen.
Waar ik wel van baalde is dat ik 14 euro aan parkeergeld kwijt was voor 3,50 euro. Das toch echt te gek. Bedacht me bij het uitrijden dat het tijd wordt dat ik ergens een parkeergarage opkoop. Jemig wat een business.
Vandaag gaat het weer allemaal erg moeizaam, dochterlief kwam halverwege de dnacht bij ons in bed, manlief ging een half uur later in haar bed liggen. Tegen een uur of 8 was ik het zat en heb haar naar de kamer van haarzelf gestuurd om samen met papa daar tv te gaan kijken. Heerlijk dat kindernet. Ik heb vervolgens nog echt kunnen slapen, diep want droomde er heftig op los. Om half elf werd ik wakker gemaakt en had manlief, ja hij wil iets goedmaken, een ontbijtje op tafel gezet.
Vanmiddag ging dochterlief naar het zwembad en aangezien ik me echt depri voel heb ik belsoten om met een boek onder de zonnebank te gaan liggen, binnen de 5 minuten sliep ik alweer....
Dochterlief belde ons wakker of papa haar kwam ophalen.
Denk dat we in tegenstelling tot normale zaterdagen maar eens gezond gaan eten straks. Lekkere bloemkoolschotel.....MMMMMMMMMM

Geen opmerkingen: